Wednesday, April 29, 2009

CRÒNIQUES - PARADA TÈCNICA

Que sí, que tal com deia Don Hilarion a la sarsuela "La verbena de la paloma", "las ciencias adelantan que es una barbaridad", però quan una averia es presenta, perquè mai avisa, doncs no hi ha "adelanto" que valgui, i només resta que esperar.
I és el que m'ha passat a mi. A la pantalla del meu ordinador se li ha fos la bombeta que la il·lumina, i a reparar toquen. I mira si m'ho reparen lluny. Ves per on, el portatil ha traspassat fronteres i en aquests moments fa una cura de repòs - reparació al País Basc.
I jo tota ufanosa em pensava que amb màxim quinze dies ja estaria enllastit el tema, i pel que sembla, la durada anirà per a les tres setmanes... i esperem que no sigui més.
Total benvolguts lectors, les meves sinceres disculpes per no posar al dia Cròniques, però com es deia abans quan només hi havia dos canals de TV, "averia motivada per causes alienes a la meva voluntat" (ho deien en castellà, és clar).
Tinc pendents la meva darrera visita a Ca l'Arenas, el concert dels Madrigalistes, l'exposició de punts de llibre de la Sant Lluc, la presentació del llibre del Sr. Llobet "Les cartes del Capità Moreu", i el que s'afageixi, que gaire bé formarà part de Cròniques endarreridas com l'any passat.
Espero que no passi de tres setmanes, i que ben aviat em pugui posar al dia.
Reitero les meves disculpes, tot agraint als amics lectors la seva fidelitat.

No comments: